skön dag!

Snacka om att det har vart en superhärlig dag idag!

Imorse när jag drog till plugget var de kallt som satan, men senare
har det bara blivit bättre o bättre, TUMMEN UPP!
Vi satt tillochmed ute och plugga, nicenice.

Efter skolan drog jag micha, jessi, emma och julia, till ett jätte mysigt ställe
nära centrum som vi då kallar "mitt&michas ställe" eftersom vi satt där
i solen och chilla för ungefär ett år sen. Där är det sjukt nice, solen steker ,
en bänk med bord och sen är det bara en stor gräsplan och buskar runt om.

Så där satt vi och tjocka oss med Chips,Cola,Cider,Kakor,Mandelsaker,Choklad, osv ..
HAHA, thats how we do it in tullinge bitches ;D

Jaja, där satt vi i ungefär en timme.

Och nu ska jag börja fixa mig lite smått och senare dra en sväng till går'n.

Hoppas ni haft en toppen dag som jag har haft! :D

en konsentrerad beckis, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0