tack michlo!

(om ni undrar för dålig uppdatering är det för morsan inte hade något internet)

Haha hade precis tänkt skriva ett inlägg då jag såg att micha redan gjort de.
Bra! Då behöver inte jag de, tack o hej!

Haha nejdå, klart jag ska skriva till mina små älsklingar ;D
Och dedär med videoblogg har ju gått åt helvete som vanligt.
Men kommer någongång, vänta bara! :D

Igår var en nice kväll, var med Viktor,Clas,Olivia,Emma,Julia,Jessi,Roger,Adam,Micha och ja , tror de var dom :)
Sen sov olli & michlo hos mig.
Treeevlans.

Sen drog vi ut idag på dan och den var sånt UNDERBART väder, skitvarm, o vindstilla. Perfekt!

Nu ska jag in i durren sen fixa mig och senare dra ut och träffa mysigt folk.

Ha de goodigoodi, för de ska nämligen jag!
PUSS! ;'D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0