Åh fyf*n vad nice.

Nu är all denna stress klart.
Bara pluggande kvar .. hm .. knepigt.
Ska väl iallafall få lite plugg klart innan denna kväll är slut.
Har ett ganska stort prov som jag håller på att plugga till som jag
ska göra på fredag , om typ gud och jesus och massa skit.
Kan faktiskt en liten del tack vare becka, tack för hjälpen ;D
Men nu är de så att för att få åtminstånde G på ett prov behöver man
kunna mer än lite .. tyvärr, haha.
Sen är de lita till så blir väl lite plugg idag och imorgon.

sen på fredag så BAAAM, ska jag LÄTT ut inget utegångsförbud längre , YEAH!
fyfan vad nice .. fast har inte plågats så mycket utav de faktiskt (a) hihi.

Jaja nu ska jag , hm .. dricka lite läsk hoho! :D

haha oh damn vad gammal bild.
Sen innan sommarlovet fan.
Såhär road var jag på lektionerna! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0