awesome!

Finner inga ord till Valentine Rock alltså!
Utan överdrivt så var det fan bäst! Helt klart bästa hit tills.

Och att de fanns så måånga nya , visste inte att de fanns så jävla många
dolda talanger alltså! Helt sjukt.
Och alla var jättebra , men såklart finns de ju några man fastar speciellt för.
Och de var nog .. Emma och jessi, Krille ( sjuukt bra, blev nästan lite chokad) , Emelie, Sandra&Nick och Fia.
Var nog dom jag föll mest för. Fast diggade alla andra STENHÅRT också.

Jag,jossan och julia har iallafall betsämmt oss för att vara med i nästa show!
SCAAARY! men lite spännande va? ;D HAHAH!

Jaja jättebra var det iallafall. Synd för er som missade det här tycker jag! :/

Sen dagen i helthet har vart otroligt bra .. konstigt nog, brukar i vanliga fall hata torsdagar.
Men är en dag kvar , sen är det äntligen HELG! yeah.

Jaja ska lägga mig i min varma säng och lyssna musik nu.
SOVSÖTT! :D


(Rättså gammal bild)
GEEEE MIG! cola och sommar, kan de bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: julia

haha herregud alltså .. jag ser redan framför mig nu hur det skulle se ut om vi uppträdde XD

jag skulle typ ramla av scenen o ahh vettfan , HHHAHA! vi skulle faila så jävla hårt iaf :P

2010-02-19 @ 17:08:35
Postat av: julia

men jaja .. man kanske får bjuda på det , HAHAHA

2010-02-19 @ 17:10:05
Postat av: rebecka

HAHAHAH eller hur XD men JA LÄTT att vi ska bjuda på det! ;D

2010-02-20 @ 00:27:15
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0