Bajs blogg.se!

Sorry guys.
Har inte kunnat blogga pågrund utav blogg.se
Har inte gått att logga in , men wellwell, here i am!
Kom precis hem från skolan .. en helt okej måndag faktiskt.
Nu ska jag få i mig något att käka och byta om.
Sen är det träning som gäller, lite segt sådär men lite mer pepp blir
man när man får reda på att våra tränare ska vara dom som var med
i riktiga "High school musical on ice" i globen! :D ballt huh? haha.
Så dom ska lära ut oss våra pogram eftersom vi kommer ha en Isshow nu i
Mars som ska vara HSM. Så ska bli ganska chill.

När jag kommer hem är det nog bara duschen som väntar sen kanske jag
kilar ner till gårn en sväng. Det återstår.

Jaja ha några super bra timmar medans jag är borta,
Och fortsätt verkligen kommentera som ni gör går framåt.
JÄTTEKUL! :D

(gammal bild.)
Innan jag klippte mig, fan vad långt det var då , om man gemför med nu! :o



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har jättefint hår!

2010-02-22 @ 21:02:06
Postat av: malin S

du är fin :)

kan inte du göra videoinlägg nån gång? :D

2010-02-22 @ 21:27:05
Postat av: rebecka

Tack så mycket! :)

jo visst :p

2010-02-23 @ 18:13:38
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: juliis

jaa , videoinlägg gillas!! :D <3

2010-02-24 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0