glömde säga!

Haha juste glömde berätta att idag när jag var inne en sväng på Pressbyrån
så ser jag Erik Hassle springa runt där inne.
När jag kommer in och ställer mig i kön för att köpa tuggumi så Ser jag att han
kollar åt mitt håll och så får vi ögonkontakt och han säger helt plötsligt "Tja".
Haha blev lite chokad och väldigt glad, för jag har alltid diggat honom och hans
musik så sjukt mykcet. Har spelat sönder hans låtar hela sommarn.
när jag kommer ut står de en Turnebuss som han senare åker iväg med.

Lite ballt va? ;D

Tre av hans låtar.
Vad tycker ni om honom? Hiss eller Diss?

Kommentarer
Postat av: Anonym

erik hassle in my <3



och du är sjukt fin, becka <3

2010-02-13 @ 18:47:10
Postat av: Anonym

han e en tüllinge pöjk ursprungligen :O

hans päron bor uppe på Tullingeberg

2010-02-13 @ 21:09:32
Postat av: rebecka

Tack så mycket du högst upp! :)

You ofc i know that den underste! ;D

2010-02-14 @ 00:06:58
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: patte

bodde granne med han förut när jag bodde i tullingeberg

2010-02-14 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0