heh

Vad tror ni händer igår när jag hade tänkt att uppdatera massa i bloggen?
Jo självklart somnar jag framför datorn! haha, så typiskt mig.
Menmen, måste snart gitta från datorn för farsan ska ha hem massa grabbs
och föra lite och sådär och senare vid 6 tiden ska de tagga till Ramstine, nice!
Får se vad jag hittar på ikväll. Ville ju gärna ta hem lite folk, men nu ska agnes det -.-
Så ja .. får väl roa mig någonannan stans.

Jaja kan sätta mig vid gammla datan och blogga osv.
Så vi ses . PUSS!

FYFAN VAD HÄRLIG BILD PÅ JESSICA SEN SOMMRAS!


När anton slagga hos mig i sommras, Lika va? ;D

Kommentarer
Postat av: didi :)

Fin blogg du har :)

2010-02-20 @ 14:29:10
URL: http://didicederstrom.blogg.se/
Postat av: juliis

fina jessica :)<3

2010-02-24 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0