orkar inte vänta längre!

Haha jag orkar helt seriöst nte vänta på 40 kommentarer till! :o
Har haft bloggpaus i en vecka nu och de räcker gått och väl för mig.
Har haft sånt jävla bloggsug varenda dag ska ni veta, så tro inte att jag kommer lägga
ner bloggen. Skulle inte klara det! :D

Här kommer lite saker som hänt under tiden:

Söndags - Var och käka tacobar och chilla på bio med Becka och Micha.
(träffade även på "kim" från andra avenyn och Bobby) :D

Sen kommer jag inte ihåg om de hända så mycket mer speciellt faktiskt, haha!
Igår var det gården hela kvällen med alla bruder och en massa annat religt folk,
sen drog jag ner till Kästa och slagga hos martina.

Idag får vi se vad som händer. Tänkte höra med några ifall de ville med till stan
och kirra lite Tacobar typ :) Och sen blir de väl kanske gårn eller något.

Kommentarer
Postat av: malin S

bra att du fortsätter blogga! ;)

2010-02-14 @ 02:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0