yo!

YO GANGSTA!
whats up?

Haha, sitter här och försöker ladda in en massa bilder
från sommaren 09 på facebook , men går ju sådär.
Idag har vart en helt vanlig och tråkig dag som alla andra
skoldagar, haha. Och fyfan vilken jävla snöstorm de vart
de sista dagarna här. Är så sjukt trött på all denna snö nu!
GE MIG VÅR/SOMMAR , TACK?!
Wellwell , man får ta de som de är , finns ju dock inget att
göra åt. Ska när som helst slänga i mig middag och efter de
plugga en del.

Menmen .. vi ses senare.
PUSSAR FRÅN ER FAVORIT! ;D
"i know u love me" HAHAH!

Kommentarer
Postat av: jessika

så sjukt söt! hur får du dina ögonbryn så perfekta? avis <3

2010-02-09 @ 14:20:51
Postat av: rebecka

Tack så mycket Jessika.

Nja .. själv hatar jag mina ögonbryn.

Men de ända jag gjort är att noppa de och sen fylla i med ögonbrynspenna :)

2010-02-10 @ 18:09:35
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0