bloggtorka.

har vart bloggtorka ett tag nu i know.
Im a upptagen girl , haha ;)

Gårkvällen blev faktiskt lyckad. Skön. Chill.
Ja de blev den.
Och idag var släkten från gävle här ett tag och kollade på
lägenheten och lite sådär.

Men nu är klockan fem och jag måste hem till pappa
och duscha,fixa mig och käka och sådär.
Sen blir de utgång , vi får se vart kvällen slutar ;D

Sen upp halv åtta imorgon på träning , yeey! -.-
Menmen nu ska vi inte klaga så mycket.

Nu måste jag rusa.
MASSA PUSSAR PÅ ER SÅ HÖRS VI SENARE!

(kommer inte komma upp nya bilder förns jag är hos mamma tyvärr.. :/ )


Kommentarer
Postat av: J'<3

gryyymt fin blogg;$$

kram

2010-01-24 @ 13:56:54
URL: http://sthlmsbruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0