FRIDAY .. om en timme.

Hello lovers .. igen.
Har precis badat och fixat.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och bara myspysa
i min ensamhet .. :( haha.

TOMORROW IT'S FRIDAY BITCH!
fyfan va gött! love love BIG love.

Ska bli riktigt jävla nice imorgon.
Efter plugget ska mammis komma och hämta
mig från skolan så ska vi dra direkt till skärholmen
och shoppa lite saker. Får se vad som kommer hem
och inviger min nya garderob, hoho.

Sen hem och fixa och dona lite , sen får vi se
vad som händer, Träffa alla mina älsklingar och bara
ha de skitakul antagligen! :D

Menmen vi hörs imorgon.
Skriver kankske innan jag taggar till plugget.

SOV SÖTT!

Dagens simpla outfit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0