Godmorgon.

Holahola! Vaknade vid halv två tiden och sen dess har jag bara tagit de lugnt.
Fick inte sova ut heeelt, utan blev väckt av min hund. -.- ..
Wellwell , kanske lika bra så slipper jag sova bort hela dagen.
Ska snart börja fixa mig lite smått och senare tagga till Tumba med micha, för att
kolla på en en jacka , måste ha en ny jacka alltså! :o
Om de inte blir en jacka så blir de antagligen något nytt i garderoben iallafall.
Men vi hörs när jag kommer hem.
Ska försöka ladda in alla nya bilder från Sälen och allt idag.
Ska föööörsöka. Om jag hinner.
Men de får vi se senare.

särbild , knappt något smink alls.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du säger att vi måste komentera mer.. men roligt att komentera när du ALDRIG uppdaterar! funderat flera gånger på att sluta läsa din blogg och vet fler som funderar på de. om du vill ha läsare så ett tips är att uppdater

2010-01-05 @ 02:46:02
Postat av: J

Fick du mobilen T715-sonyericsson? Om du fick den var den bra och så? För jag tror jag vill ha den men vet inte om den är bra. Haha ;) :)

2010-01-05 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0