håll i hatten för nu kommer katten



Ojoj fyfan vad mycket gammla bilder de finns.
Här bjuder jag på en hel del.
Vissa har säkert redan visats här i bloggen menmen, ENJOY!

Jag,vanessa,ella,alice,daniella,julie,alexandra och jossan på grönan för 2 år sedan.


Jag på min tjejmiddag för 2 år sedan.


Amanda och jag , haha! 2 år sedan.


Jossan och jag för 2 år sedan.


Kräftskiva ute med båten för .. hm .. två år sen också tror jag.


Ful bild sen midsommar för två år sedan.


Två år sen.


Två år sen.


HAHA , saaaaaknar! Klassresa för två år sedan.
Julia,jessi,emma,adam,alle,jag och rebecka.


HAHAHAH , två år sen.


Två år sen.


Två år sen.


Pfft .. två år sen


HAHA men gud! två år sen.


Klassresa , två år sen.
Elsa, Jessi,julia,jag,alle,jonte och adam.


Jag för två år sen.
Lägg märke till alla pa  namn på spegeln. HAHA!


Jag och rebecka, för två år sen.


Julia för två år sedan.


Ouuuf , tuuungt ;D
Julia,emma,jessi och jag. ett år sen.


Jag ett/två år sen.


Jag och jessi ett/två år sen.


HAHA jag , två år sen.


JKag två år sen.


Jag för ett år sedan.


Jag&jessi för ett år sen.


Midsommar två år sen.


Fjorre två år sen.


HAHA fyfaaan för bilden!
Kolla mitt löshår , P-I-N-S-A-M-T!
Midsommar , två år sen.


Skolavslutning i femman , två år sen.
Jessi,vanessa,ellen,jag,julia,emma och becka.


Emma,jessi,julia & jag.
Ett år sen ungefär.


Usch .. två år sen.


Två/ett år sen


Ett/två år sen.


Jag&amanda , två/ett år sen


Ett/två år sen.


Thailand.


två år sen.


Ett/två år sen.


Ett/två år sen





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0