Hola!

Jag fick en kommentar de där stod att jag bara klagar att ni aldrig kommenterar
men att jag kanske borde börja uppdatera mer då , haha och ja , de var ju ganska
logiskt. You got a point baby! ;)
Men just nu är de en hel del problem , håller på och flytta och de är jullov så har
en hel del att stå i , så ja där har ni 3 solklara förklaringar till varför de är dålig
uppdatering just nu.
Igår sov micha hos mig , eller sov&sov blev inte så mycket sömn.
Sen tagga vi till Emil och Daniel vid sju ungefär (a) hihi , busigt.
Och imorgon åker daniel till egypten :( Ha de bäst! :D

Aja ska nu fixa mig lite smått och senare dra mig till lägenheten och fixa och dona lite grann.
Sen hem och plugga och sen kommer jag nog bara vara hemma ikväll
så då kan ja NÄSTAN lova att blogga massor och att jag laddar in alla nya bilder! *smile*

Så .. vi hörs senare. PUSS!


Kommentarer
Postat av: D

Jag sak ha det bäst :D:D

du ska inte loooova saker ;)

2010-01-06 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0