nattbloggning :)

Har vart en SUPER härlig dag idag alltså!
Shoppat heeela dagen och ingen stess alls har det vart , super skönt!
Kan tyvärr inte lägga in bilderna idag HELLER, för självklart ska jag glömma
att martina har den så hon råkade ta med sig den hem , not good.

Men kan berätta vad som nu är nytt i garderoben! :)

* Trekvarts tröja med urringning och band i ryggen. (svårt att förklara.)
* Trekvarts tröja med typ puffärmar.
* Skjort/klänning.
* Midje jacka.
* Jeans.
* Väst till våren typ.
* Halsband.
* 4 par örhengen.
* Bh.
* Diadem.
* Stickad svart kofta.


Ja .. tror de var allt! :)
När vi äntligen kom hem från skärholmen efter en lång omväg
tagga vi till gården en stund.
Sen gick jag hem till Mamma en snabbis sen kom pappi och hämtade mig
så nu sitter jag hemma hos pappa. Känns wierd att skriva sådär .. :s

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla visa bilder på vad du köpte, skulle va snällt :)

2010-01-08 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0