onsdag chilligaste dagen ;D

Onsdagar är fan dom mest "chilligaste" dagarna i plugget alltså, haha.
Sovmorgon till halv nio och slutar tidigt också , tumme upp för det!
Men har vart så sjukt slö hela dagen. :o

Men ska snart till träning så kanske jag piggnar upp lite grann.
Efter det ska jag hem till pappi direkt och packa ihop
alla kläder och så och senare tuffa hem till mamma eftersom
de är mammas vecka nu .. wiie! ;D
Så när jag kommer hit tror jag att det blir mer bloggning & bilder.
Om jag inte hinner tagga ut innan, wellwell .. de får vi se.

Gårkvällen eller dagen också för den delen var riktigt nice.
Efter plugget tagga Micha och Julia hem till mig och vi hade .. kul HAHAHAH!
Sen senare på kvällen tagga vi ut och träffade Jimpa,Rille&Matte, trevligt trevligt.

Jaja , satt nu måste jag byta om och dra mig mot tumisch!

Pusssssssssss!

Kommentarer
Postat av: juliis

haha ja , fyfan vad kul det va asså! HAHAHAHAHAHAHHAHA ;D

2010-01-27 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0