oupsi

Haha som ni alla kanske märkte så blev de inget i pausen?
Undra varför? Jo självklart somnade jag i soffan? Hahah , vafan? duktig jag är :)
Och sen har jag sovit enda till nu. Ganska skönt ändå :)

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen,fixamig och käka något
innan jag ska dra mig mot plugget, wihoooo! .. -.-

Så lägger in några bilder sen igår eftersom jag nog inte kommer hinna
skriva mer sen .. i think.

Aaw .. min lille doggy. Söt va? ;)


Haha ehm .. ja. Särbild :)


Gårdagens outfit:

Midjejacka : Gina tricot.
Blommigt linne : Gina tricot.
Svarta jeans leggins : Gina tricot.


HAHAHA ojdå.
Blev en liten gina tricot outfit igår hörrni . (a)


(hjälp! ser ut som om jag bara har ett ben på denhär bilden, jag vet.
men jag har faktiskt två ben , tro de eller ej ;) )



Kommentarer
Postat av: juliis

älskar det där blommiga linnet :)

2010-01-19 @ 19:36:03
Postat av: rebecka

Hihi tack :)

2010-01-20 @ 07:42:41
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0