Sliten&trött

Herregud, går kvällen var verkligen inte rolig.
Men har lugnat ner mig nu.
Vaknade 5 imorse att jag låg på golvet och sov ..? ^.-
Wellwell , gick och la mig i sängen smsade lite, vaknade igen vid halv
11 och smsade lite till och bara låg och drog mig.
Men nu är jag uppe och har tvättat bort sminket , smörjt in mig med
body botter m.m.
Ska snart ut och käka lite omelett och sen hoppa i ett varmt bad och sätta
på en skön ansikts mask och bara chilla galet.

Planerna för kvällen var ju att jag och brudarna skulle ha en mysig
film kväll med godis och massa annat gott , men vet inte om jag får de
nu efter vad som hände igår .. -.-
Menmen , de får bli en senare fråga.

Nu är jag hungrig som ett svin så bloggar mer sen.

PUSS Å KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0