Stupid in love.

Hello lovers.

Imorgon är de fredag , fyfan va gött!
Kärlek till fredagar.
Är sjukt taggad för imorgon , ska bli riktigt kul.
Vad som än händer så kommer de säkert bli kul , haha :)

Gårdagen var helt okej , ganska chill faktiskt.
Micha kollade på min träning , sen åkte jag hem till
morsan och packa sen hem till daddy coooooool
och efter det gården och på gården var de nice.

Dagen idag har vart seg , var i skolan till ungefär efter lunch
sen tagga jag hem och sov och bara bänkade mig framför hela
dagen.

Måste fan börja sköta mig i skolan .. de är illa nu.
Lärarna säger att sköter jag mig inte en gång till blir
de att kalla dit lärarna på möte och jag vettefan .. -.-
Men är så sjukt trött på skolan, jag orkar inte , fast jag bara
går i sjuan , oh herregud hur fan ska de här sluta! ;o
Orkar inte ens tänka på de.
Sen är de en hel del problmen utanför också ..

Just därför ska de bli så SJUKT skönt med helg imorgon och bara komma
ifrån alla dessa tankar en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0