Tjenispenis bloggis.

Hatar rubriker, vet aldrig vad jag ska hitta på för något.

Aja , idag var en riktigt chill dag.
Gick och mötte jessi, senare micha på bussen och
sen tagga vi upp mot brantbrink då vi gick mot
allmis och mötte upp Emil,Samme,Charlie och emils kusin.
Bara därför har jag glömt hans namn nu, haha.
Sen drog vi hem till emil en stund och nu är jag hemma igen! :)

Vettefan vad jag ska hitta på ikväll alltså.
Ska iallafall kolla på lets dance klockan åtta.
HAHA, händer inte ofta men är bara för att agnes
kompis Felica kommer vara med i början av pogrammet :)
Sen kanske jag taggar till gården eller nått , får se om de
händer någor i byn . thihi.

Gammal bild på mig&jessi, do you remember?
"turk turk turk power!" HAHAH!

Kommentarer
Postat av: s

I WILL ALWAYS REMEMBER BABY! <3333

turk turk turk power turk power!

2010-01-08 @ 20:48:17
Postat av: jessica

haha oj, postat av s?

menade jessica :D

2010-01-08 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0