Vanlig/tråkig dag.

Har vart en helt vanlig skoldag idag , precis som alla andra dagar.
Tror heller inte de heller de händer något speciellt.
De får vi se med tiden.

Har nyss suttit och luffat runt på olika hemsidor och kollat på alla
nya vår kläder. Jätte fint och gulligt.
Järn spikars vad man längtar till våren nu alltså.
Då alla blommor , solen, värmen och allt börjar komma fram
alla tjocka tunga fula kläder åker bort och alla nätta lätta och fina kläder kommer fram
ur garderoben. Och bara kunna känna i luften hur sommarn är påväg.
Fyfan vad nice. Går knappt att förställa sig om man kollar ut genom
fönstret nu .. usch,fy och blä.
Men tur iallafall att jag har presetnkort på 2000 med mamma på alla möjliga affärer
så kanske jag kan köpa något fint till våren.


Men nu ska jag ta och fixa mig lite, och sedan efter fota lite grann eftersom
jag helt enkelt inte har något bättre för mig antar jag.
Kanske kommer ett videoinlägg upp senare. Vet att ni gillart;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0