vår. (försenat inlägg)

Har inte haft någon som helst lust att blogga idag faktiskt .. lustigt! ;D
Menmen har iallafall bara suttit och luffa vid datan , och faktiskt gjort en läxa, stolt!
Tänkte tagga ner till går'n men ingen  ville med .. buhu!
Och orkade inte dra ner dit isåfall .. känndes lite meningslöst.
Så blev en lungn hemma kväll ikväll. Ganska skönt men ändå
har jag vart så sjukt uttråkad.
Tänkte göra att lågnt inlägg med massa sköna sommarfeelings , som tillexempel
typ sommarlåtar, bilder sen sommarn osv .. Men kände att jag inte orkade
tillslut , har vart en riktig segis degis idag.

Nu den senaste timmen/halvtimmen har jag bara suttit och surfat runt
på massa affärer och kollat vad jag ska shoppa , finns i MASSOR!

Menmen hejsvejs på er.
Bjuder på några bilder från våren , snart ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0