BÖRJAR BLOGGA IGEN!

Tänka sig? ska göra ännu ett försök med att börja blogga igen, wiiie!
Ska försöka med iallafall minst 3 inlägg i vecka nu i början.
Så jag kommer in i det igen, så hoppas vi att det rullar på den här gången och
att jag MÖJLIGTVIS kaaanske har lite mer tid nu än vad jag har.

Mycket har hänt sen jag bloggade förut, orkar inte skriva allt.
Men min pojkvän har lämnat mig nu i helgen för han är på fucking
datafestival .. buhu :(
Och min olliballo fyller år JUST nu , tumme upp! (Y)

Och imorgon ska bli en toppen dag.
Jag o olli ska möta upp brudarna så ska vi kirra grill o grejs
och sätta oss bakom kyrkan vid feeeeetnajsiga stället på ett berg där
man ser överhela tullingesjön och bara chilla! galet med nice ..
Sen på kvällen ska vi möta upp en massa annat folk o ha så sjuk skoj
så ni inte kan ana! :D :D :D

Eftrsom jag inte är hemma nu kan jag inte ladda in bilder, och inte imorgon heller
med tanke på att jag inte är hemma då heller ... men , aa det kommer efter de, hehehe! 8D

hare king! puss.


KOM HEM, SAKNAR DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0