godjul!

Hej o hopp min lilla mini blogg! :)
Hur mår ni?

Jag mår toppen!
Igår var en sån jävla nice dag.
Dagen började med att jag o jossan tagga till alles nya hus vid
tullinge, hur nice som helst. Där var alle,älskling & roger.
Vi drog typ ut till hans brygga senare till stendal och sen tillbaks till hans
brygga och bada och sola och bara chilla galet.
Sen drog jag och jimmy hem till honom på moppen, sen till grillholken.
Sen drog jag hem till micha och hämta lite saker och duscha osv.
Sen drog massa upp till brantan och bara chillade där ett tag, sen drog jag och jimmy
hem till mig, där han sen sov också, mysigt! Även fast han var så muppig! :D

Nu ska jag strax ta tåget till stan och kolla på någon parkteater, som vi gör varje år, haha.
Sen tillbaka så får jag se vad som händer :)

Pusspuss!

sommarens härligaste bild än så länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0