tjenna!

Här sitter jag i min ensamhet vid datorn vid halv fem på morgonen, soluppgång ute, har suttit här nu i 5 timmar! :)
Bestämde mig för att försöka dygna, har ju lyckats änsålänge, men vi får väl se hur fan detta kommer sluta, haha!

Förra veckan hände nog inget speciellt, var på gröna lund btw, haha!
Sen så åkte jag och olli ut med båten nu över helgen, plus agnes var med också.
Var helt ok, men väldigt tråkigt vissa stunder, men de hade jag helt klart räknat med.
Men ändå hade vi våra väldigt roliga stunder ibland, HAHAH right? ;)

Nu i veckan är jag hemma, hade tänk att umgås extra mycket med mina vänner och sova en del
hos pojkvännen med tanke på att jag åker till grekland på lördag och kommer sakna mina vänner
och min pojkvän något in i heeeeeeeeelvete då! :(

Men ska bli riktigt nice att åka till grekland nu, med bara mamma och agnes.
Härligt det ska bli alltså, längtar! Och f*n vad jag ska sola galet där borta alltså, ska vara pepparkaka när jag kommer hem! Ohjaaaaaa

Pusselipuss!


(Yeah, näsblodet för typ 6 gången på livet är en fest)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv; nejmen fyfan va trevvvliiigt ! ;)

hahahaa

2010-06-28 @ 13:35:19
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0