01.01

Hello people!

Hur är det med er solstrålar?
Med moi är det fina fisken.

HAr haft en trevlig kväll och bara hängt på gårn faktiskt, haha!
Men utan allt underbart folkt där hade det inte vart nånting.

Idag har det vart en urmysig dag.

Igår fick jag 500 av mormor och imrose 500 av morsan.
UNDERBART! Tack för det, ni är bäst!

Så efter skolan drog jag med micha till stan.
Mycket trevligt.

Där inhandlades:

- En skinjacka.
- Skor.
- 5 par örhängen.
- En klänning.
- Och 2 perfymer.


Härligt, och pengar kvar har man ju! Tummen upp!

Men nu behöver jag min skönhets sömn.
Haha , imorgon är det de två sista showerna.
Och de är för familj&vänner, fy i h*elvete!

Imorgon kommer ocksp bya bilder på inköp osv ..

SOVSÖTT, tack å hejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0