bion.

Bion igår var en tragiskt historia.
Den var sorglig och deprimerande,
ärligt talat så blev jag faktiskt deprimerad efter filmen, eller det blev vi alla.
Men bra var den iallafall , men ja , sorglig och deprimerande också som jag sa.

Menmen , när vi kom dit så drog först pappa&agge och handla mat,
sen kila jag iväg och kirra lite foooood på Grekiska Kolgrillsbaren
eftersom jag började tröttna lite på donken, eller var helt enkelt inte
sugen så lyxa till det med grekiskt, haha.

Men guess what? Jo sjääälvklart får jag vänta på maten i ca EN TIMME.
Fyfan de var inte kul nånstans, alltid ska allt hända mig, blir så trött -.-
Så då var de bara att stresskäka och sen springa och köpa godis.

Menmen, ska  vara glad att jag ens får någon mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0