dalarna idag!

Ja men juste fan!
Haha nej men ska faktikst till dalarna idag.
Ska dit med amanda pappa och hennes farsa.
Kommer säkert bli skitmysigt att bo i deras stuga
och åka skidor osv .. :)
Kommer komma hem på söndag.
Och måste fan säga att jag kommer sakna dessa tullingefolk
så in i helvete. De senaste dagarna har jag bara umgåts med nytt folk.
Och inte dessa 18/20 åringar. Och om jag ska vara ärlig så har de vart
riktigt skoj. Har vart på sånt otroligt bra humör så det finns inte.
Har haft ett leende på läpparna varje dag på lovet & har bara haft RIKTIGT
skoj varenda dag. Känns hur bra som heeelst!
Och btw .. nu säger jag verkligen inte att ni "18/20-åringar" är dåliga på
nått sätt för ni är shyssta ni också.
Men känns bara som jag haft ganska jobbigt med mina päron för dom
har bara velat mitt bästa och sådär men nu .. när jag umgåts med detta
folk i bara några dar så känns allt så mycket bättre .. aja jag vettefan.

MEN PUSS PÅ ER, SKÖÖÖNINGAR HELA BUNTEN!

Menmen, jag kommer kunna nås på luren hela tiden hoppas jag.
Så ni får jätte gärna bara slå en pling om de skulle vara något.
Ska försöka uppdatera så mycket som de går där uppe.
Vi får se hur det slutar.

Men vi hörs nog imorgon.
PÖSS Å KRÄM! :D

(bild från kryssningen, jag o zanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0