Förklaringar , förklaringar osv ..

Jag förstår att ni måste tröttna på alla dessa förklaringar jag kommer med
hela tiden över varför jag inte bloggat. Menmen sånt får ni leva med.
Igår drog jag ungefär dirr till gårn och var på suuuper humör.
Men kan tyvärr inte lägga in bilderna sen kryssningen än
pågrund utav en VISS person som är feeeeeett med dum. Bajs på dig!
Men de kommer såfort som möjligt.
Kryssningen var supeeer!
Skitskoj var de , kul att umgås med Zanna också, var ett tag sen nu. :)
Maten var jätte god , och var hur hääärligt som helst att ligga och sola och bada
bubbelpool , LOVE IT!
Wellwell, var toppen iallfall, måste göras om!



Kommentarer
Postat av: alya

ska du pierca dig nån gång? asso jag bara undrar :D

2010-03-03 @ 19:05:41
Postat av: rebecka

Ja de ska jag :)

2010-03-04 @ 02:42:02
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: alya

vart då? :d

2010-03-04 @ 16:26:36
Postat av: alya

och när? :d

2010-03-04 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0