Goddag och hejdå

Ledsen för dålig uppdaering .. menmen .. Är en upptagen kvinna bitches! ;D

Dalarna för chiiiiiill.
Första skoldagen har vart helt ok, clarre är på plats igen brun som fan och nypiercad, LIKE IT! ;D
Idag var de träning i två timmar , vi tränar gärnet till showen nu alltså.
I övermorgon är de tre timmar .. nice! -.-
Ikväll har jag bara hängt på gården med Agnes och Malin faktiskt .. mobbad som jag är 8D
Ont i hela kroppen har jag, förskyld, och någon knöl i halsen PLUS att min plattång gick sönder idag.
Livet kan inte bli bättre! (y)
Har en maaaaaaassa nya bilder , men de får ni nog när jag kommer till mamma på torsdag skulle jag tro..

Imorgon blir de ingen bloggning i överhuvetaget .. dataförbud .. mesigt, i know!
Menmen, nu ska jag gå långt bort .. åt .. någonstans :)

TACK Å HEJ! :D

Kommentarer
Postat av: malin S

så sjukt fin är du :o

2010-03-09 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0