kärlek till vädret!

Fyfan vad gött det är! Tummen upp!

Gårdagen var riktigt mysig, härligt med nytt folk.
Dock hann vi inte vara där så länge , menmen. Kul sålänge det vara.

Om två timmar ska jag tagga på 2-timmars träning.
Känns sådär .. är förskyld. Men får klä på mig mycket.
Sen ska Martina jossan och kanske julia komma och möta upp mig efter träningen
så ska vi tagga tillsammans till gården därifrån.
tror det blir så iallafall.

Mer vet jag inte rktigt vad jag ska säga.
Tom på ord.

Måste vårshoppa inom en snar framtid känner jag.
Converse, ossssv ..

Bjuder på lite gammla pics jag hittar :)




HAHAHH fyfan! gäller att bjuda lite på sig själv! ;D


HAHAH "blondinbecka" ;D













Jaja varsågod .. några stycken utav alla 932473985698437.
HARE GÖTT!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0