Martina in the hooooooooooouse ;D

tja tja biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiithes Määärtan här, lr som vissa brukar kalla mig: väääääääärldens bästa Martina :D
just nu är vi hos becksoo och hon håller på och fixar lite i hennes rum för snaaart så kommer roger lis och clasen fis hit :) vettefan vad vi ska göra ikväll, håller på och messar runt lite för att se vad eller komma på vad vi ska göra ikväll, själv kan man inte vara ute så länge pågrund av VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket saker som har hänt, buhuhuu. jaja nu ska jag fortsätta att sms från beckas mobil med lite alla möjliga för becka börjar bli lite arg på mig så nog dags att skynda sig så jag får iväg några fler fina sms :P 
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssss på eeeer :D:D:D:DD:D:D:DD:D
love Martina :)<333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: malin

Heej, jag vill bara säga att denna blogg http://stargirlphoto.blogg.se/



är en riktigt bra blogg kan jag lova ! hon tar shitfina bilder värkligen och jag tycker du ska checka in och kolla hennes blogg. tro mig, du kommer inte ångra dig(:

2010-03-30 @ 22:38:24
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0