min fötter rammla nästan av!

HAHA, idag efter plugget orkade jag verkligen inte dra hem.
Så jag martina & jessica tagga till centrum och köpte choklad fingrar, ballerina kladdkaka kakor
och gick upp på ett tak och hade piknick, var faktiskt riktigt chill.
Sen kila martina till tumba och jag och jessi "missa" bussen (orkar inte förklara.)
så skulle hon,jag,clarre o roger gå hem till min morsa men vad händer då?
JO, jag glömmer mina nycklar hemma, wiho! (y)
Så vi var ute, sen var de bara jag roger och clarre då vi fick för oss att klättra
upp för ett berg , och jag hade tunna tygskor och var typ en halvmeter snö.
Men envis som jag är tvingar jag mig själv att gå upp.
Men när jag kom upp med genomblöta skor var de inte så jävla skoj längre.
Sen på något konstigt sätt tog jag av mig skorna?
Så gissa hur mycket jag frös, var tvungen att ringa hem morsan.
Kunde inte ens känna mina egna fötter, kändes som de skulle ramla av, fyfan!


Och btw .. kom jag nyss på att jag glömde min väska under en gran utanför mammi.
så typiskt mig ..
PERFEKT! ;D


konstig&gammal bild sen sommras, GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0