sjuka saker:

Tänka skriva lite sjuka saker jag gjort genom tiderna:
(kommer dock inte komma ihåg allt med tanke på att de är FÖR mycket ;D)

* Gå barfota i stan.

* Bada med kläder.

* Färga luggen blå.

* Be mina kompisar klippa av ungefär halva mitt hår.

* Sniffa upp salt,peppar & chilipullver i näsan.

* Klä min hund i bh & trosor.

* Ha loppis ute på gatan.

* Ha glasskiosk ute på gatan.

* Klä ut mig och gå runt så ute.

* Rulla mig nek i snön.

* Ställa mig i ett skyltfönster och spela skyltdocka.

* Ridit på kameller ute vid gatan vid kalmar ungefär.

* Gjort stopp i lyften.

* Skämmt ut mig på youtube.

* Hålla i ett rep och åka efter en båt.

HAHAH ja där har vi en liten del , höhö.
Ni som vet om jag gjort något annat sjukt så får ni gärna
kommentera, kul att fräscha upp minnet lite ;D


Allt detta tyder alltså på att jag är en ganska, Rolig, Klantig och Konstig brud. UNDERBART! :D

Kommentarer
Postat av: cornelia

blivit uppknuffad på scenen av Micha inför alla som stod i publiken på, livet är en fest. :D

2010-03-02 @ 19:17:58
Postat av: trisse

haha du e lite crazy du xD

2010-03-03 @ 00:42:57
Postat av: rebecka

HAHAHAH juste fan cornelia, de var fakitkst SJUKT pinsamt! ><

Ja det är jag tristan! :)

2010-03-04 @ 02:41:28
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Clarre

Wild and Crazy, RAWR!! haha <2

2010-03-12 @ 00:29:13
Postat av: Clarre

<3*

2010-03-12 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0