världens härligaste dag!

Hart vart idag!

Tidigt lunch, lovely!
Sen efter plugget tagga jag in till stan med
Jossan,Martina,Micha,Julia,Clarre,Roger och Viktor till stan.
Vi fika på ett supermysigt cafe , satt ute i solen på en balkong.
Satt där att ganska långt tag, nicenice.
Sen kolla vi runt lite i affärer och så köpte jag lite grejs till jessipessi.

och ja , vi hade de baar allmänt trevligt.
Sen tagga jag hem till pappa hämta lite saker och tagga sedan
ner till gården och umgicks.

Mycket chill dag, TUMMEN UPP!

Imorgon är det tjejmiddag hos Jessica, HÄRLIGT!
Vi ska käka, basta, bada jacuzzi och bara ha det mysigt.
Sen kommer jag hem vid 3.

Men vi ses imorgon.
Får se om vi hörs innan jag kilar till pligget
men det blir en senare fråga.

PUSSEN!

Några bilder sen idag:








Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt

2010-03-12 @ 17:20:28
Postat av: malin S

så fina :) btw, när ska du lägga in bilderna från kryssingen? :D

2010-03-12 @ 23:34:24
Postat av: juliis

gubben bredvid clarre , HAHAHAHHAHAHAHAHAH!

2010-03-16 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0