förlåt.

Us always, ingen ork eller tid heller för bloggen just nu.
Bloggar när jag orkar, bara så alla vet det liksom ;)


Fyllt år har jag för ett tag sen, fick en ipod toutch (fel stavning, jotack) & högtalare till den, en jätte fin klocka osv.
Sen har jag ju gjort pragus piercing, nöjd blev jag. Men en massa krångel blev det, HAHA orkar inte förklara det nu. Sen har jag och micha vart ute med båten för första gången iår, riktigt nice måste jag säga!
Var ju jätte varm i lördags, så vi låg bara och sola och dunka skön musik på en brygga hela dagen, sen blev det grilla och käka på en brygga i solnedgången sen sitta och chilla gaaalet på en klippa, och senare in och lägga sig i sängen och kolla på film och tjocka sig, riktigt härligt!
Och sen en trist grej att pappa skickar iväg min lille pluttehund till en släkting imorgon :(
Han orkar inte ta hand om henne själv .. och visst det har jag förståelse för.
Men kommer sakna min pluttis så mycket! Fast hon ska typ bara bo där veckodagarna eller sådär.


Hm .. något mer som händer?
Nja .. det tror jag inte. Så nu är ni lite uppdaterade, kul va? ;D

Nu ska jag göra något annat!
Pussen.



jag och syster <3
lika?
nope!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan man säga att ni är :)

2010-05-18 @ 11:53:41
Postat av: juliis

sjukt lika!

och så jävla fina båda två :)

2010-05-18 @ 17:42:03
Postat av: Anonym

Du glömde nämna tandborstmuggen du fick i present!

2010-05-28 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0