hugo rosas

Glömt berättat.
Att förra veckan ringer jimmy mig o säger att han ser Hugo rosas
köra bil med bindel för ögonen och allt det nu var.
Och tror ni inte att jag senare ser honom på fyrhjuling i centrum?
Jodå .. och 5 minuter efter åker han förbi naken, och ja då menare jag
bokstavligen N A K E N förbi mig mitt i centrum på sin jävla fyrhjuling.
Haha snacka om att jag blev till mig, för har är ju dööö snygg den där grabben.
Undrar ni varför han gjorde allt detta är det för att han gör en massa
galna videos till sin blogg.

www.hugorosas.se

Men lite ballt var det väl ändå att Hugo Rosas åker förbi naken på en fyrhjuling i TULLINGE centrum?
Visst? HAHA, händer inte varje dag om man säger då :p
Och för er som inte känner igen namnet men läser paulinas blogg (paow) så är det hennes
nuvarande pokvän, lyllos henne ;)


Grabben vet vad ordet S N Y G G betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0