snabbt om helgen!

Den här helgen har inte vart som alla andras.
Alla går runt o snackar o skriver om hur rolig deras helg har vart (valborg)
och att de har vart bästa på länge och verkligen beskriver hur kul det vart & sitter
och laddar upp en massa bilder hit & dit, KUL!

Och då kan jag ju berätta om hur R O L I G min valborg var.
Den värsta NÅGONSIN!!!
Blev sjuk i onsdags kväll efter jag vart och kollat på film hos jimmy.
Hm .. ? Haha jaja, sen åkte micha hem till mig o sov där också.
Sen på torsdag morgon kände jag mig jätte sjuk.
Och inte fan blev det bättre heller. Nej utan det blev värre o värre
när jag vakna runt halv 4 tiden på dan.
Då jag knappt kunde stå på mina egna ben utan att falla ihop.
Kunde inte käka eller dricka för då fick jag bara kvälningar,
och kunde heller inte svälja för min hals var ju helt svullen.
Hade hög feber & kallsvettades o ont i hela kroppen.
Så det var ju sådär.

Sen rann den dagen förbi alltså torsdags.
Och vi kommer till helvetet jo .. fredag, VALBORG!
Det hade ju inte precis blivigt så jävla mycket bättre, bara lite.
Så låg ute på balkongen med madrass och hela kittet för jag
hade en sån jävla feber. Mysigt!
Sen känndes det bättre senare på kvällen så bad på mina bara knän
att jag bara skulle få dra ut en timme till brasan.
För det ruuuuuuuuullade ju bara in sms med vad alla skulle göra o hur
kul de skulle ha osv oooooooosv .. så aa.
Men NEJNEJ, tjatade två gånger men fick ett solklart N - E - J!
kuuul ... Så la mig i sängen o var helt knäckt och där låg jag i ungefär två
timmar då det bara blev värre så då blev det att kila in till akuten
tio över åtta då brasan tändes och allt, SKIT NAAAAAAAAJS!
Sen hem o lägga sig i sängen igen och kolla på tv medans
alla glada människor där ute ringde & messa förfullt.
Fyfan ville bara springa till helvetet o kissa ur ögonen då alltså.. usch!

BLÄ TILL ÅRETS VALBORG!

Och i lördags var det inte så jävla skoj heller..
Jo då mådde man ju bättre för man käkat medecin men klart jag inte får dra ut ändå -.-
Men klart att jag gör det ändå när pappa är ute med hunden ..
Så gick ner till gården snabbt o hälsade bara på lite folk och snackade med faya.
Sen ringer farsan o är FÖRBANNAD! ouupsii... (a)
OCH så har man utegångsförbud i två dagar också, allt går så bra för mig känner jag!
Så gick hem till datorn.

Söndag:
Idag har jag bara tagit det lungt, städat rummet o sen har hela dagen gått åt att
fota,fota & åter fota.
Så någon gång kommer väl alla bilder från idag, spännande! ;)


Allt jag har att säga till denna helg!

tack o hej! :)


Kommentarer
Postat av: jessiqa

usch låter jobbigt :/ min valborg var inte heller så lyckad, hade magsjuka -.- :) krya på dig (om du inte redan har gjort det såklart) ^^

2010-05-02 @ 22:35:06
URL: http://enjessiqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0