tuuuuuut i backen

Tjena hallå bloggen!
Jag har gått o fått ryggskott eller nått nu också ..ajajaja!
Känner mig som en riktigt jävla kärring alltså, haha!

Menmen, helt okej skoldag lite halv seg sådär.
Satt o skratta o var go & glad med mina finaste brudar efter skolan
vid en bänk och smutta på lite smått & gott!

NU HAR JAG ÄNTLIGEN INTE UTEGÅNGSFÖRBUD LÄNGRE!
Jippi! men sjääälvklart så ska alla iväg då eller pallar inte
tagga ut .. KUL!
Men får väl ta och hitta på nått.
Så börjar bara fixa till mig lite nu.
Vi höres!


miss u ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga bara :D Har du lösögonfransar på bilden brukar du ha det ?:D

2010-05-05 @ 15:53:02
Postat av: rebecka

Ja det gör jag .. tyvärr. Och ja det händer väl då&då :)

2010-05-05 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0