Så mycket som hänt.

Har hänt så otrooooooligt jävla mycket sen sist jag blogga så det är galet.
Har haft mina sämsta dagar i mitt liv under den här tiden. Har fortfarande inte så
jävla bra dagar, men tiden läker alla sår helt enkelt, så är det bara.

Men sånt ska vi inte tänka på just nu, utan nu ska vi vara superglada över
att jag äntligen börjar blogga igen. Just nu har jag vart på utvecklingssamtal som
jag rent ut sagt HATAR, och inte var det så värst kul när man hade IG i ett ämne och
resten G -, haha lagom skoj liksom! Menmen gick hyffast bra, ska få lite återgärdspogram
o lite möten o extra hjälp osv .. annars så ;) Bara börja kämpa för betygen nu, kanske på tiden!
Annars sitter jag just nu med papper i näsan pga näsblod -.- Ska snart duscha o sen packa
och senare tagga upp mot pappi. Senare blir det väl gården, mycket har ändå inte förändrats, haha!
Menmen kommer nog bli en soft kväll med tanke på att farsan är inne i stan o kollar på konsert ikväll.

En ganska gammal bild sen i sommras, ful som stryk är den också för
den delen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0