-

Anonym omgör mig en tjänst?:
videoblogg
IP: 213.114.174.234

Anonym om gör mig en tjänst?:
Kan du inte visa din fem favoritplagg, ditt dyraste plagg och ditt mest onödiga och dumma köp? :) Vore kul att se ^^
IP: 213.114.248.123


Anonym om gör mig en tjänst?:
Kan du inte ha en frågestund? :)
IP: 213.114.248.123

Anonym om gör mig en tjänst?:
hur du sminkar dej ! :)
IP: 83.251.37.81

Clarre om gör mig en tjänst?:
Blogga om mig, då får du hela världen på din blogg ska du se ;) haha
IP: 83.251.39.112

___________________________________________________________


Yeeeaaahhh... Bra jobbat!!
Videoblogg kan jag nog göra en vacker dag.
Och det där med kläderna och smiket kan jag självklart göra, måste
bara få tillbaka min kamera laddare från maria först sen kör vi på det.
Och frågestund ska jag självklart ha. Kyss!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0