känner mig medvetslös

heeeeeeelt död.
Kom hem vid halv ett igår efter sett Green...(nånting) på bio med jimpi, haha!
Kunde inte somna så låg och kolla tv och proppa i mig gifflar och som grädden
på mosen vakna klockan halv sju för att gå till s k o l a n..
Var dock helt okej i skolan, var bara där ungefär en timma och fick reda på
allt nyss som hänt osv .. en massa nya elever och vi blev vän med oskar!
Känn dig som en i gänget oskar! Hahaha
Efter skolan drog vi till cafet och och fikade, riktigt trevligt!
Jessica emma och jessicas inneboende som kom till sverige igår
(riktigt snygg italienare) kom även förbi ett tag. Sen har vi bara
vart och tagit det lugnt hos Jessica.
Heipa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag tror jag dör... du är sjukt vacker

2011-08-24 @ 00:54:39
Postat av: Michaela

okej jag tror jag dör... du är sjukt vacker

2011-08-24 @ 00:55:29
Postat av: rebecka

Tack så hemskt mycket! Fan vad glad jag blir!!

2011-08-24 @ 07:56:55
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0