let me go tonight

Hemma från en riktigt trevlig dag/kväll faktiskt.
Humöret har vart på toppen hela tiden! Hur nice?! Älskar såna dagar!
Började med skolan, efter det möta upp Maria, dra oss hem till Jossan
och äta nudlar och dricka coola och bara prata skit, mysigt!
Sen sprang jag ut och mötte upp min syster umgicks lite med henne
i detta underbara väder som var idag. Antagligen det som gjorde mig så
glad. Vädret är något som HELT KLART påverkar mitt humör.
Sen drog jag och maria och åt middag och mig och senare rörde
vi oss mot tåget för att rulla mot Rönninge där vi mötte upp Krickan.
Länge sen jag umgicks med grabben, så det var kul, senare mötte vi även
upp lite fler trevligt folk sen satte jag mig på tåget för att rulla hem igen.
Nu har jag fått i mig nattmat (mackor & oboy) NOMNOM, ska strax fixa iorningen
mig för sängen och slockna till en film. Niiiiice!
LÅngt inlägg det blev, whooops.
Men nu ska jag sussa. Nattsi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0