stört skön!

Så sjukt skön kväll igår!
Två dagar irad nu .. helt underbart!
Ikväll befann jag mig hos Joel där det var en hel del med sköna människor.
Kände det flesta, pratade, dansa som en galning och hade allmänt kul!
Aa, riktigt skoj hade jag faktiskt!
Sen idag på dan var det visning i lägenheten.
Samtidigt som det var visning så åt Jag,Mamma och Totte lunch utanför pressbyrån
lite random sådär, haha trevligt!
Ikväll blir jag nog bara hemma och mysa med mammsen framför tv;n.
Känns som om det var år sen jag gjorde det, dessutom känner jag mig helt död
både i huve&kropp.
Heipa!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad heter din kamera? Det är en vanlig digitalkamera va?

Älskar din blogg! ♥

2011-08-14 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0