svar del 2

Var vissa frågor jag missade och sådär så kör på ett till inlägg med svaren här.
Anonym om frågestund:
Hur många piercingar har du? Och vart sitter dom? Kan du inte visa bild? :D
Svar : Just nu bara Tragus, men har haft tre stycken innan.
Får egentligen inte pierca mig för mina föräldrar, men eftersom jag är en
liten skitunge som gärna ska trotsa mina föräldrar är det klart jag gjort det ändå.
Har haft i näsan, läppen och naveln.

Läppen:


Naveln :


Näsan:
(dålig bild, och undrar ni varför min näsa är FUCKED UP så hade jag precis
vart på akuten där efter fått en snowbord på näsan, hehe)



emma om frågestund:
Har du haft något/några bra förhållanden.
I så fall med vem/vilka?
Och finns det någon speciell i ditt liv just nu?
Svar : Ja det har jag. Första var nog med Kristoffer Himer.
Sen efter det , som även var det senaste var med Jimmy Jernström.
Och visst vi kanske inte alltid hade det så bra.. men vem har sagt att kärleken alltid är bra?
Och ja det finns någon speciell i mitt liv just nu.
__________________________________________________________________

Sen undrade en kille på facebook såhär :
"vad vill du mest ha i ditt liv, vad vill du mest få ut utav de?"

Mitt svar: Det jag mest vill ha i mitt liv är Kärlek, Respekt, och Vänskap.
Och det jag vill få ut utav det är ..glädje? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0