usch

Kan knappt beskriva denna kväll med ord.
Fick en ny vän, Felicia Kyller. Dock genom ett sjukt sätt, men hon är världens skönaste och gulligaste.
Vi har umgåts hela kvällen och släppt ut våra känslor, haha.
Jag är arg, förbannad, lurad, besviken, äcklad och ännu mer förbannad.
Jag måste tänka med arslet när jag trodde bra om dig ett tag. Kom inte och säg att någon annan har förstört ditt liv för du har bara dig själv att skylla på. Säg aldrig att du älskar någon när du inte ens vet vad ordet "älskar" betyder. Du är patetisk. Du vet vem du är, falsk rakt igenom, bara lögner som kommer ur din mun. Märker du inte det själv? Jag är trött på dig och ditt beteende, du förlorar mer än du anar på det. Och du lär dig inte utav dina misstag.
Sluta tro på dina egna lögner.
Det enda du har kvar utav mig nu är minnen och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0