svar

Kommentar
Anonym  ([email protected]) om frågestund:
hur många har du legat med?
Svar : Inget jag skriver ut i bloggen.
24 Augusti, 21:21
Anonym om frågestund:
Vad använder du för mascara? Du har verkligen jättefina fransar :D
Svar : Jag andvänder "Loreal paris lash architect 4D", Tack så jätte mycket! :)
24 Augusti, 20:33
Anonym om frågestund:
Vad har du för mobil? Är du nöjd med den?:)
Svar : Samsung, och nej är inte nöjd med den, haha!

24 Augusti, 19:58
Sarah om frågestund:
Från vem fick du ditt senaste sms och vad stod det?
Och till vem Skickade du ditt senaste sms till och vad stod det? ^^
puss på dig!!!
Svar : Utav Jossan där det stod : Haha aha haha
Och jag skickade mitt senaste till henne där det stod : Jo du får bara inte säga tack :)
Haha! Puss!
24 Augusti, 19:57
Felicia om frågestund:
Kommer du eller någon av dina föräldrar från något annat land?
Jag menar Zielfeldt är väl inte ett speciellt vanligt namn?
Fint är det iaf! Kram på dig
Svar : Nope, båda är svenska mamma från Gävle och pappa från Kalmar,
inte många som tror jag är svensk.
Men efternamnet är tyskt efter min gammel farfar eller något liknande..
inte tjejen med kollen. Tack! Kram!
24 Augusti, 19:55
My om frågestund:
Använder du solpuder? Isåfall vilket märke? :)
Svar : Yes i do. Bara h&m vanliga faktiskt, gillar det!
24 Augusti, 19:53
Anonym om frågestund:
Vad har du för bh storlek?
Svar : 70/75 C
24 Augusti, 19:51
Anonym om frågestund:
Vilken är din favoritstad?
Svar : Oj...stockholm såklart!
24 Augusti, 19:46
Nek  (Regnuvut) om frågestund:
Har du legat med Totte ? Alla tror det, men jag vet inte vad jag ska tro..
sitter med en person på bussen hem varje dag som pressar ur mig saker om tozar :)
Svar : Svarar inte på sånt i bloggen.
Men lät ju intressant att många tror så :o
Antar att du är tullingebo... haha!
24 Augusti, 19:38
Denice om frågestund:
Hur ser ditt drömboende ut? :)
Svar : Oj.. nu kommer jag leva mig in. Men utomlands i något varmt fint ställe ,
precis vid vattnet vid en vit strand och
klarblått hav, stor tomt, pool, stor lyxig villa men ändå ganska nära centralt osv ..
skulle ju inte vara fel?
24 Augusti, 19:22
Victoria om frågestund:
Om jag har förstått det hela rätt så är du 96:a och ska börja gymnasiet nästa år?
Har du börjat tänka på vad du vill gå för linje eller vad du vill bli när du blir stor?
Kram på dig:)
Svar : Japp, du har fattat det helt rätt Vickan, haha!
Och helt ärligt har jag ingen aning vilket börjar ge mig lite lätt ångest!
Men hade tänkt frisör linje eller mode eller design eller makeup eller något
sånt liknande för det tycker jag om att syssla med sörrö. Kram på dig med! :)
24 Augusti, 19:20
Frida om frågestund:
Skulle du vilja flytta ifrån Sverige när du blir äldre? Till typ USA eller Thailand kanske?
älskar din blogg, kram!
Svar : Jag gillar sverige och stockholm men visst fan skulle jag kunna tänka mig det!
Tack så mycket, vad glad jag bliiiiiiiir!!!! Kram :)
24 Augusti, 19:17
Anonym om frågestund:
Vilket är ditt favoritprogram?
Svar : Sanningen är den att jag knappast kollar på tv.. alls.
Men tycker om how i met your mother, scrubs och 2 and half men,
alltså sånt jag brukar kolla på kvällarna innan jag ska somna på veckodagarna. Haha!
24 Augusti, 19:15
Anonym om frågestund:
Vem är din absoluta bästa vän som du kan lita på i alla lägen? :)
Svar : Oj..jadu.. har faktiskt många helt ärligt
så vill inte svara på den frågan faktiskt.
24 Augusti, 19:14

Anonym om frågestund:
Har du moppekörkort?
Svar : Nej det har jag icke.
25 Augusti, 20:01
Anonym om frågestund:
Skulle du kunna tänka dig att operera någon kroppsdel när du blir äldre?
Svar : Jag tycker det är helt sjukt fint att vara narturlig.
Men ska jag vara ärlig skulle jag faktiskt kunna tänka
mig att spruta in lite botox i läppar och bröst men inget överdrivet.
25 Augusti, 19:29
Anonym om frågestund:
Äter du p-piller?
Svar : Ja det gör jag.
25 Augusti, 19:26
Anonym om frågestund:
vad hände med din navelpiercing ? :)
vad har du för mobil ? :)
Jadu .. den torkade och huden sköt ifrån den.
Skrolla uppåt så har du svaret ;)
25 Augusti, 18:56
Anonym  ([email protected]) om frågestund:
säg top 5 snyggaste killarna som du har på facebook
Svar : Oj .. svår fråga, haha! Har nog för många, men några exempel då :
Lenus Hansson ,Linus Svenning, Charlie Nilsen, Victor Friberg, Carl edman


25 Augusti, 18:24
Anonym om frågestund:
Vad vill du bli när du blir stor? :)
Svar : Skrolla uppåt för svar
25 Augusti, 18:24
Anonym om frågestund:
säg snyggaste killen du nånsin träffat o typ umgåtts me ?
facebook ?
Svar ; För svår fråga, umgåts mer flera stycken snyggingar ;) haha!
25 Augusti, 18:15
vickan om frågestund:
Har du nånsin gjort det analt ?
om du har det , gjorde det ont ?
har velat testa men aldrig vågat.. kram !
Svar : Inget jag svarar på i bloggen.
25 Augusti, 18:12
Anonym om frågestund:
Vad använder du för tandkräm? haha :D
Svar : haha pepsodent with now

25 Augusti, 15:16
Anonym om frågestund:
Vem är din bästa killkompis? :)
Svar : Har flera men... Filip, Albin och Krickan tror jag.
25 Augusti, 15:11
Anonym om frågestund:
Vilka bloggar läsaer du? :)
Svar :
ail.blogg.se
feliciakyller.nu
shiteden.blogg.se
paow.se
kenzas.se
jjimmys.myshowroom.se
och några till
25 Augusti, 15:11
kikki om frågestund:
skulle du vilja bli modell?
hur lång e du?
vem av dina vänner kan du lita mest på??
har du nån kompis som är modell?
eller nån kompis som ser ut som en modell??
Svar : Ja det skulle jag vilja.
Jag är 1.67, hehe!
Har för många. Jo.. Kajsa lundborg, om jag ska kalla henne för kompis, haha.
Sen har jag flera stycken med extremt fina utseenden,
ett exempel : Maria stappe!
25 Augusti, 15:11
kikki om frågestund:
vem har snyggast kläder i din skola?
vad föredrar du? blondt eller brunt hår?
vem har finast hår i din skola??
och i vilken skola går du i?
vilket gymnasium g¨vill du börja?
såg på en bild att du har piercing i tragus? gjorde det ont?
Svar : Måste nog helt klart vara Cornelia Jonsson,
älskar hennes klädstil! Jag föredrar helt klart brunt,
det flesta ser äldst och mognast ut i det.
Oj .. finns en jävla massa med fint hår,
men Julia,Angelica och Cornelia tillexempel.
Japp det har jag, och nej jag tyckte inte alls att det gjorde ont. :)
25 Augusti, 15:09
Anonym om frågestund:
Vad använder du för shampo och balsam? :)
Svar : Går inte att svara på, för det är en jävla massa olika. 
Men har ett skit bra tips : Waterclouds,
fick en serie med Shampoo, Balsam och inpakning med det märket
utav Jimmy när jag fyllde år iår och dom var grymma!


25 Augusti, 14:13

Svar

14:10
Anonym om frågestund:
Vilken parfym använder du?
Svar : Just nu andvänder jag oftast "Generation Love Rock" Som jag själv
inte ens tycker luktar gott, haha!


25 Augusti, 14:08
Camilla om frågestund:
Du har så himla fin hy, hur tar du hand om den?
Svar : Tack så hemskt mycket!  Jag tar knappt ens hand om den, haha.
Tvättar bort sminket med tvål och vatten och smörjer sen in hyn med första
bästa anstiktsmask jag hittar hemma.
25 Augusti, 14:07
Anonym om frågestund:
Vad fotar du med för kamera?
Svar : Kika in här så har du svaret! http://zielfeldt.blogg.se/2011/august/svar-pa-tal-2.html#comment
25 Augusti, 14:02
Moa om frågestund:
Har du mascara på både över och under fransarna? :) Älskar din blogg!!!
Svar : Det är olika. Ibland, ibland inte. Tack, blir så glad! :D
25 Augusti, 13:53
Anonym om frågestund:
Har du skilda föräldrar?
Svar : Yes det har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0