Att vara stark är att sjunka till botten, slå sig hårt & ta sig upp igen.

Förlåt för jag inte skrev på hela igår.
Hade ingen tid. Sov ju hos micha sen vart det direkt till Tumba med mor min.
Köpte några enstaka kläder, ett par jeans o några tröjor och ett par gryyymt
snygga pjux enligt mig. In love! Sen vart det hem o duscha o fixa och
glömde heeelt bort er. But now I'm back!
Igår kväll så drog jag till gården illa nog, haha!
Men vart ändå ganska chill där. Skönt folk,
skärckfilm, chips, dipp, godis, osv.. helt ok!
Efter det drog jag mig hemåt Jimmy med
Jimmy,pontus och roger.
När vi kom dit satt vi med hans mor och kollade
på film tills klockan 3 kanske. Sen har jag vart där
hela dan idag också, skönt men jäääävla jobbigt med
dessa tre killar! Ojojoj.. men jag överlevde iallafall.
Nu kan jag dock tyvärr inte sova som jag borde med tanke
på att det är skola imorgon.. suck.
Men ska nog lägga mig och glo Camp rock två
så ska vi se att jag slockar till slut.
Goodnight!
Galet fula bilder på mig själv om ni frågar mig.
Älskar dig mami <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0