börjar lite smått

Har jag försökt med många gånger nu.
Men nu försöker jag ännu igen då, försöker börja blogga lite smått såhär
när jag har lust. Så får vi se hur det slutar.
Jullovet har vart rättså chill, kunde vart bättre och kunde vart sämre.
Tycker att det verkar vara en bra ny start på det nya året änsålänge
iallafall, känns skönt. Men mycket förändras ju med tiden.. tyvärr.

Just nu gör jag absolut ingenting, vart helt galet trött med tanke på att jimmy inte lät
mig somna igår, så somnade ungefär halv 9 på morgonen och sen skulle man upp halv
elva för att han o jag skulle gå ner till morsan o hämta täckbyxor osv och sen till
Flottsbro med norrby, faya, fille & jessa, var sjukt nice bortsätt från att jag inte var på topp.
sen blev det en snabbis hem o byta om osv och sen mötta upp jessa,faya och co & jossan
micha artin och max för att dra på biomys. Somnade under nästan halva filmen, hehe.

Godnatt hälsar nu en levande död :))

Tre stycken helt OTROLIGT sexiga bilder sen nyss, heeeeelt död.



Kommentarer
Postat av: amanda

nu när du har börjat blogg får du inte sluta ;)

2011-01-09 @ 14:59:09
URL: http://ail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0