Dumma jävla b-rudar

Japp, det är precis vad vi är, Michaela och Josefine! Haha.
Jag pröjsar en taxi enda bort till Flottsbro BARA för att sitta och
frysa och kolla medans alla andra åker, så jävla typiskt mig!
Men det var faktiskt riktigt soft ändå, bortsätt från kylan.
Det som var där som jag kommer ihåg var :
Martina,Sandra,Ewelina,Jimmy,Pontus,Matte,Adam,Fille,Jalle, någon Gurra & någon Kajsa.
Och sen vet jag inte namnet på resten, men det va chill.
Nu har jag duschat för ett tag sen o sitter i myskläder, ska strax fixa
ihop något att få ner i magen o lägga mig o mysa framför en rulle,
kommer sitta perfekt just nu!
Imorgon blir det att börja tidigt i skolan, skooooooooj.
Sen till någon pjäs/musikal/teater eller vad det nu är som
botkyrkas musikskola fixat ihop, Romeo & Juliet tror jag det skulle va?
Kommer kännas bättre det än att sitta o dra en slagg på lektionerna.
Men nu kurrar min mage, Vi höres!

HAHAHA ohyeeeeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0